Medlems oprettelse

Klik på tilmeld knappen for at indtaste dine medlemsoplysninger. Hvis du er under 18 år, har vi brug for en e-mail adresse til en af dine forældre. I forhold til billeder på vores hjemmeside og facebook side har vi brug for din accept af, at vi bruger billeder af dig. I nøglefeltet bedes du angive, hvilke nøgler du har (inde, ude, Brik#) lad feltet være blankt, hvis du ikke har fået udleveret nøgler.

Du kan nedenfor tilmelde dig.

Efter denne tilmelding får du en e-mail bekræftelse med dit medlemslogin. Du skal bruge dette ved oprettelse som enten senior, ungdom, gæste eller passivt medlem herunder. Lejer du en bue af klubben, skal du også oprette dig til det rette bueleje medlemskab. Vælg det/de medlemskaber du har i listen herunder og meld dig til med dit medlemslogin.

Du kan, efter du er blevet godkendt i systemet, rette dine oplysninger ved at benytte medlemslogin feltet i højre side af hjemmesiden. Her kan du bl.a. ændre din adgangskode eller andre oplysninger.